Excuse-moi, je suis en retard

Idag gjorde jag en riktig försovning. Inte bara en "Oj, nu måste jag stiga upp annars kommer jag för sent"-försovning, utan en "VA? SHIT! PANIK!"-försovning.

Vaknade av mig själv vid 5.20 och tänkte, än kan jag ju sova två timmar men det skulle inte vara hela världen om jag inte kan somna om (pga sjukan). Nästa gång jag kollade på klockan var den 08.51 !! Vi börjar 09.00. Det konstigaste är att jag inte alls kommer ihåg att klockan ringde då den skulle. Men jag måste ju ha slagit av den och sedan somnat om. Aja, inte bra iaf! Fick skynda mig upp, ta en räserdusch (bort med feberbacillerna), ta en brödbit i hampan och rusa iväg. Är ändå rätt nöjd att jag klarade mig på halvtimmen och då är det ändå nästan 15 min till skolan.

Ah, måste komma på ett ämne att hålla presentation om på onsdag. Urgently. Bara man kommer på ett ämne brukar det gå lätt. Det ska bara vara en kort presentation. Får ta det lugnt idag också, är inte totalement en forme. Tröttheten är påtaglig.

Viloläge.

Är sugen på pain au chocolate. När är jag inte det? Men vad gere att köpa ett om man inte känner nån smak. Ska äta senare i veckan. Än har jag inte ätit för många, alldeles för få. För nu njuter jag fortfarande av dem när jag äter och vill inte att det ska ta slut, innan jag åker hem ska jag ha ätit så många (gäller även croissanter) så jag inte kommer sakna dem direkt .. heh.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0