Chouchouette!

Hemma på GQ. Jag har lämnat Montellier. Gaah! Har inte fattat det.

Bussresa och en lång natts väntan på flyget på Girona airport. Men det gick faktiskt väldigt bra att vänta där på flygplatsen, dock känns det i kroppen att jag låg på en bänk konstruerad av fyra stolar och vilade. Idag har väskan packats upp och tvättmaskinerna gått på högvarv.

Det är tisdag idag. Mardi. Och mardi betyder Quiz-NightShakespeares. Men buhuuuu inte idag. Åhåå. Lessen. Och ingen dégustation hos Claude imorgon. Men ikv är jag på Shakespeares i mina tankar och hör alla ljud och skratt. Lycka till mina vänner!

Jag är sjukt glad att jag bestämnde mig för att åka till Frankrike och Montpellier. Har verkligen haft det hur galet himla roligt som helst!!! Det kändes tråkigt att åka därifrån. Jag behövde den här resan. Den sista veckan innehöll många olika känslor och både fredag och lördag var mitt huvud liksom på en annan planet. Kroppen gick omkring men huvet var någon annan stans.


Kommentarer
Postat av: ethel

Vad kul att du har haft det så underbart! Ska bli kul att ses igen och babbla :D Snart!

2011-05-31 @ 21:27:58
URL: http://ehol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0