Vi ses !

Jag har just ringt ett samtal på engelska. Det är inte var dag man gör det måste jag säga. Vet inte ens om det har hänt förut. Men det gick bra. Det är kul att prata engelska.

Nu har jag alltså lämnat Pedagogränd. Det känns tråkigt och konstigt. Jättekonstigt att tänka sig att mitt rum nu står helt tomt och tyst och mörkt. Har sagt hej då till kurskamraterna och till korrevännerna, vilket också kändes konstigt. Eller inte sagt hej då, jag tycker det känns mycket bättre att säga vi ses!

Idag är det prick en vecka kvar tills jag åker! Helt otroligt, jag kan inte riktigt tro det. Men det ska bli roligt. Tjaa, så vid den här tiden om en vecka så sitter jag på planet och har just lyft från Falmark (!) och är påväg mot Barcelona. Japp, u heard me; Barcelona. Ska flyga dit och sedan ta tåg till Montpellier. Det är det som just nu är det coolaste med allt typ. Att jag kan åka från Skellefteå! Värt. Känns också ganska coolt att kunna säga att "nä, jag ska inte till Barcelona inte, jag ska vidare till Frankrike" haha. Bra där Ryan Air att börja flyga Skellefteå-Barcelona.

Ikväll blir en rolig kväll, då är det dags att ta på sig dansskorna. För då spelar Movits på Mollys. Kommer bli superbraaa! Blir roligt att gå ut i Skellefteå också faktiskt. Det var inte igår kan man lugnt säga.

Nämen det känns rätt kul att ha en vecka här hemma innan jag åker tycker jag. Har en del roliga saker att se fram emot och några saker att fixa sådär innan en resa. Som det ska vara antar jag. Imorgon ska jag nog åka till Piteå och heja på mina klubbkamrater i SM-staffetten. Och så hoppas jag att jag får igen kommentarerna på uppsatsen så jag hinner korra den innan jag åker och förhoppningsvis kamma in nå mer högskolepoäng. Skulle sitta fint.

Kanske ska ta mig en promenix runt Tärn nu då. Eller efter lunch får det bli. Har inte kunnat träna i veckan då den mystiska sjukdomen kom på besök. Haha asså lite småkul, men då jag kände natten mot måndag att wow, jag har feber, så var det första jag tänkte men åååå nu kan jag inte gå till IKSU!. Hade tänkt mjölka ur det sista och verkligen använda kortet tills sista svettdroppen innan jag åkte. I helgen var det danceweekend där med massa roliga pass, bl a ett med 90-tals hits, ett Michael Jackson-pass och ett långt afropass. Hade vart väldigt kul att gå på de.


vi ses igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0