Tisdagsshopping

Jag är redo för våren!

Efter skolan idag cyklade jag ner till stan en liten sväng. Har hittat en jacka på Monki som jag kikat på och nu slog jag till. (Tänkte lite att nu när jag ska sälja min biljett till Umeå Open så kan jag köparen;) ) Blir bra i de varma vår- och sommarvindarna. Eller i vår- och sommarsolstrålarna!

Jag brukar inte ha så jättestor koll på klädkollekioner i affärerna et c men nu måste jag bara slå ett slag för The Pants Collection som finns på H&M nu. Där är hur fina kläder som helst! Och dessutom billiga. Jag skulle gärna vilja ha hela kollektionen i min garderob, mkt fint. Har köpt två klänningar från den iaf;)

Så med en ny vårjacka och två blommiga klänningar är jag redo att möta våren, i Montpellier och i Skellefteå/Umeå.

Har dessutom nu städat då jag kom hem. (Vem städar egentligen på en tisdagseftermiddag?) Var ganska nödvändigt att dammsuga under sängen kan jag meddela för den som känner att den vill ta del av den informationen. Plus bytt sängkläder. Jag unnar mig lite trevligt leverne såhär inför den sista veckan i Umeå.

Tisdagsshopping och tisdagsstädning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0