Oldschool baby!

Testet gjort. Now there's no turning back. No regrets. Nothing to do .. but wait.
Lite obehagligt att bli avbruten sådär helt plötsligt. Lite coolt att jag just satt punkt i en mening. Tidtagningen tickade på, som körkortsteroriprovet. Som högskoleprovet. Förutom att man varken kan bli godkänd eller underkänd. Och det känns ju bra. Nu har jag gjort mitt och kan bara bocka av det från att-göra-listan. Wait and se.

Det är kul att vi får lyssna på någon fransk sång då och då på skolis. Speciellt au rap! Dock kommer jag aldrig att kunna ta fransk rap/hiphop på allvar. Men det är också det som är lite utav tjusningen för mig med den musiken. Det låter löjligt och töntigt, så löjligt och så töntigt att det bara blir bra!


Denna fick vi lyssna på idag:


O denna slagdängan i höstas:


Helt amazing va? hehe


Den här har vi dock inte lyssnat på på skoan, som väl e. Dock inför party.. Det är Stromae, ni vet han med Alors on danse. Lite popig o så, mellon fastnar gärna på hjärnan. Lite party, mais attention!, observera: texten är INTE specielt party!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0