I really really want to dance



http://www.youtube.com/watch?v=8nh931yRQIM

Mina valentines får tagga upp mig.

Den här låten var med på gympapasset jag var på igår. Har inte varit så himla förtjust i den här Mando-låten (om man jämför med andra, det är ju ändå Mando), men då jag hörde den igår dåna ur högtalarna så kände jag ändå, "nämen den här är ju ändå bra!". Och Björn Dixgård sjunger som en gud.

Nä, här får man inte hänga längre. Har nu avverkat kvällen med tentaplugg. Timmarna går. Nu väntar sista rycket i boken. Dagarna går i ett. Det är bara att bita i. Och solen tittade fram ett litet tag idag med, då blir jag lycklig. Igår satt vi ute i solen och pluggade ett tag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0