Aiaiaa

Äntligen har jag fått åka slalom. Lite snö och blåst stoppade inte Elin och Jennifer från en dag i backen i fredags. Kul som attan var det.

Sov i princip hela bussresan tillbaka till Umeå idag. Något som gör mig lite nervös är att nästa gång jag åker till Skellefteå från Umeå är det för gott. Då flyttar jag från Umeå. Det känns lite sorgligt. Men det som däremot känns väldigt roligt är ju då att jag åker till MONTPELLIER, FRANKRIKE, i två månader och läser franska. Peppad. Peppat-nervöst. Och när jag återvänder till Sverige igen efter det, då är det ju dessutom bara början av sommaren här, så förhoppningsvis får jag en ovanligt lång sommar!


iiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!iiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!iiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!iiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0