Värre kan man ha det

än att sitta ute i värmen och pyssla med hundratals av mina bilder från Montpellier som är framkallade!
än att sitta ute och pyssla med Jason Diakités sommarprogram i öronen. 
än att få in massa ny och bra musik på sin iPod inför en lång bilresa.
än att känna sommarsol och sommarvärme och svalkande sommarvindar.
än att i afton cykla o äta sommarens första Bersan-glass.

I morgon bär det av söderut. Till Gullspång, via Vännäs/Umeå.
Det börjar kännas att det verkligen är jättelängesedan jag var i Gullspång och Kvänum och träffade alla senast. Tre år sedan är det. Mycket jobb och ännu mera jobb däremellan på sommaren. Så det ska bli riktigt roligt att åka dit!

En liten rolig sak, mest för alla fd SKMJ:are.. Men jag tror minsann att jag såg The one and only, spread-your-lips-R, allas vår Gunilla Spång idag!
Nu ska jag fortsätta med pysslandet.

Vi ses när vi ses!
Då är det nog nästan Trästock! (Guuuuuuuuuuasså vad tiden går fort, det är bara galet. Nästan så man blir illamående. Däremot är det ju mycket roliga saker som händer så..!)

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0