What to do?

Åsså var det helg igen. Ja, detta känns helt sjukt egentligen, denna vecka och förra veckan hade vi bara två lektioner så det blir världens långhelger. Nästa lektion har jag inte förän på tisdag. Men då är det dubbla, och det gäller alla tre dar vi går nästa vecka. Så det blir lite mer lektionstid då, men detta kräver mer hemjobb, i guess.

Jag har ju då äntligen skaffat mig ett IKSU-kort så nu blir det många pass. Men typiskt nog så har jag fått ont i halsen! Jag hoppas inte det blommar ut till en förkyldning. Men vilar idag. I morgon tänkte jag gå på afro. I tisdags fick jag äntligenprova Zumba, har velat prova det länge, det körde det på Friskvårds hemma nåt tag men då hann jag inte. Det var roligt, men jag måste träna mer på att shake that ass.. Och senare på tisdagskvällen blev det beachvolleyboll med flera från korridoren.

Je pense à partir en France, à Nice pour étudier quelque chose, ou partir en France pour visiter des différents lieus et des villes. Je veux sentir l'atmosphère de la France. Et, qu'est-ce qu'on va faire cet automne?

Alors, bonne soirée!

Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0