Twinkle Twinkle Little Star

Jag längtar efter att ha en riktig egen lägenhet. Med ett eget kök och ett mysigt vardagsrum. Där man får bestämma tapeter och färger och inredningspyrlar o sånt kul. Mamma är idag på IKEA och ska köpa lite grejer till mig. Nu har jag inte så enhetliga färger här om man säger så... Det är det som ska redas lite bot på. Försöker komprimera färgsklan..!

Igår besökte Ehel Umebume. Vi gick på stan och mötte upp med Jennifer också. Det var trevligt! Sen så såg vi "I rymden finns inga känslor", jag har sett fram emot att se den och det var en riktigt härlig film!

Det är nog bara att inse att jag nog får stå över volleybollen idag med. Förkyldningen är som den är. Inte ok. Man blir som lite som en zombi när man är sjuk och orken inte är på topp. Å, känns så typiskt att bli sjuk när jag just äntligen skaffat mig kort på IKSU. Det är väl alla nya baciller som man ska resistensiera sig emot.

Åsså vill jag gå ut o njuta av vädret. Det är ganska vackert idag, helt okej. Jag längtar efter en dag i backen och en dag i stugan, på isen, i snödriva, framför korvgrillarelden.



Mehehen blir man nå sugen på vårvintern eller ... ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0