Bilder från förr är alltid bilder från för ... And that - we like.

Det blev ingen afro idag. Fick nog lite vuxenpoäng då jag beslutade att det nog var klokast att skippa det pga halsont, som numera har utvecklats lite mot förkyldning. Men det kändes booring. Jaja, jag ska ladda upp inför volleybollen på söndag. Och i morgon! För då kommer Ette och visiterar Ume. Det blir skoj!

Har kollat på gamla bilder från förr och man hittar lite gobitar här o där måste jag säga! En del är lite för farliga att publicera i officiella sammanhang...



Men denna kan jag faktiskt förmå mig att bjuda på.. Den är från sommaren 2008 tror jag. Jag och brorsan kör "rövkrok" i Gullspång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0