Azzå det här håller inte!!!

Jag håller, som ni kanske har märkt, på att längta ihjäl mig till sommaren!!!

Det är inte det att jag är less på vintern, för jag har inga såna känslor. Och snart kommer ju en av de bästa tiderna på året - vårvinter med saaaaagolikt vackra dagar, med snö och sol.



Men asså ändå. Sommaren
Jag längtar
till
att ha på mig sommarkläder
lätta, färgglada kläder
gå barfota
min jeansjacka
sandaler
glass
cykla till Bersan
L3
bada
stugan
havet
P&L i 30 graders värme och sol
mina solbrillor
Trä
att det aldrig blir mörkt
alla är hemma
sommarjobb
äta frukost ute
klippa naglarna i blomrabatten
läsa i skuggan
bli solbränd

ÅÅÅÅAAAAARRRRGHGHGHIIIIIII

Jag döööör vad jag längtar!!

Men jag måste sluta.
Ett steg i taget
Först min älskade vinter
och min otroligt älskade vackra vårvinter (och då kan jag ju börja använda solbrillorna - ah, ett steg på vägen;P) med schalom och korvgrillning. He är så naaaajs!!!!

Okej nu ska jag bespara er utbrotten och tjatet och gå och äta middag. Jag tror jag slår till och tar en korvstroganoffmatlåda, då blir det också lite mer plats i mitt frysfack, Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: eee

blalaloibjeorijoeirjgoierg

2011-01-25 @ 14:45:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0