Solen skiner idag också!

Nu är jag på banan. Online. Vaknade tidigt trots att jag somnade sent, inte jättekul.. Snart blir det gympa med Rilli. Asså jag blir så fruktansvärt glad av sånt här finvär! Vill bara va uuuuuuuteee! (O så sitter jag här vid datoren...inte ok..) Tog en promenad förut, ingen powergång eller så utan bara helt lugnt strosande och njöt av solskenet. Nå så jäävulst sköönt!(:O:D). Direkt jag kom tillbaka och klev in genom dörren blev jag såhär "mnåååh...:S". Har inte fönstret mot solen heller, det har dremot de som bor på andra sidan av korridoren. Dem har de bra det. Allt kan man inte få, men vi har vackrare utsikt tycker jag nog. Men nu får man leta fram solglajorna tror jag nästan.

Henkade med Sanna på stan igår. Jag köpte en till blomma. O så åt vi på Max. Jag var så sjukt hungrig och det var så sjukt längesedan jag åt hamburgare och det var så sjukt gott! På kvällen for vi ut på NH. Allt som allt en väldigt rolig kväll!

Det märks att det börjar bli ljusare ute. Vid fem-tiden är det just så pass mörkt. Det känns faktiskt helt ok.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0