Nyfiken i en strut

Ett missat samtal. Ett nummer jag inte känner igen. Vem kan det vara? Vad vill den personen mig? Hitta.se, skriver in numret - enter - pirrigt, vem är det som ringt? - ingen som har det numret? Eniro då? Skriver in numret - enter - pirrigt, vem är det som ringt? - ingen som har det numret.

Mnååå vem är det som har ringt?? Vad ville den personen mig? Jag kan ju inte ringa upp nu, ett par timmar efteråt...!? Tänk om det har hänt något? Eller tänk om jag har vunnit på lotteri? Tänk om jag har vunnit 10 000 kronor?, som jag måste använda på skor och kläder..!

Har kastat med armarna i afrodansen. Schläppt loss till trummrytmerna.

Å varför ska resultatsidan lagga sönder när jag ska kolla hur det gått för Matilda i dagens SM-dubbeljakt?? Det måste börjar funka, jag vill veta. På lördag ska hon och Anton krossa i sprinten och på söndag i distansen! Och jag ska heja som en galning framför tvn, för det visas i Vinterstudion, se på det!!

Och nu tänkte jag faktiskt snart kolla på Landskapen, kikade lite på det härom dagen och blir man nå avundsjuk på Frida som får bo där? I Åre! Och jobba mitt i backen! Och få åka där! Ja, det blir man!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0