Makeover at Peddan

Igår var det mor och far som kom o hälsade på i Umebume. Mamma var på IKEA förra helgen och då passade hon på att köpa lite grejer till mitt rum. Det har som inte varit så enhetliga färger o så, men nu är det det och jag blev väldigt nöjd med den lilla makeovern vi gjorde. Nya gardiner, nya kuddar, mattor, stolöverdrag ... Nu är det lugnt i hjärnan och schnyggt i rummet, jihoo!

Vi tog även en tur på stan samt åt på indisk restaurang till middag, mycket gott! Har kollat nu på SM på tv och skymtade några kända ansikten. Det är kul att se de man har med och mot, åkt i samma klass som och andra bekantingar som man känner igen från tävlingarna, att de nu åker SM o andra stora tävlingar, en del även världscupen. Jag saknar ändå skidtävlingsatmosfären ibland! Ska nog åka med och heja på någon mer tävling snart, typ Frankeloppet, ett av mina favvolopp! Och så är jag lite sugen att åka Malmstråket, typ från Varu.

Så här ser rummet mitt ut nu iaf. Ungefär såhär vare innan.



                                            




Kommentarer
Postat av: ethel

Vad fint det blev!

2011-02-06 @ 16:43:59
URL: http://ehol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0