Je dis bon nuit!

Hej hej hallå! Den här dagen har gått i ett, verkligen! Hade lektion på förmiddagen, sedan åt jag lunch och satte mig i bibblan och gjorde översättningsuppgiften till i morgon. Sedan mötte jag upp med Helena och vi cyklade ner på stan, i iskylan och snöfallet som gav stickningar på nästbenet nedför Svingen, och gick på café. Testpatrullen grillade ännu ett av Umeås caféer. Detta lilla café som vi testade på idag fick ett helt okej betyg. Jag tog en äppelkaka med vaniljsås och nån typ espresso med choklad i. När jag kom hem var det bara att äta middag och sedan sticka till IKSU för att köra core och sedan bodyballance. En riktig styrketräningsträningskväll! Så hem o duscha o kolla lite på datorn. Nu måste jag verkligen gå o ta mig något att fika, jag håller på att hungra ihjäl!

Det blir weekendresa norrut denna helg, det ska faktiskt bli roligt! Hoppas även att det är bra väder och speciellt sol, särskillt på söndag, för då blir det Malmstråket! Har utmanat mig sjäv att åka från Åliden i år vilket betyder 25 km. Har inte alls många mil skidåkning i benen i år, men efter den senaste tidens träning på IKSU så har jag iaf fått upp flåset och muskulaturen. Hoppas jag!

Nämen allvarigt, fika var det. Sedan lägger jag mig. Är ganska så slut nu! Dessutom har jag tvättid imorgonbitti klockan sju! Och jag som tycker det är görsvårt att vakna 8-8.30 på morgnarna ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0