Jag älskar att jag har en iPod som rymmer så många låtar att man gör nya låt- och artistupptäckter i sin egen iPod

Satt i bibblan och läste Indiana ända tills klockan blev halv sex. L'amuor en le 1900ème siécle. Inte för att jag hann så fruktansvärt mycket ändå men. Jag bestämde att jag skulle läsa till sid. 100 och då gjorde jag det. Period.

Det blir mycket träning nu för tiden. Det tycker jag är roligt. Och speciellt när jag bara har typ två minuter till IKSU och man har ett kort som räcker länge så man inte behöver tänka och välja ut vad man ska gå på för pass. Man kan testa allt. Men idag har jag en vilodag. I morgon ska jag prova på core. Och så ska jag gymma inom en snar framtid, känner att jag behöver bygga på mina armmuskler. Eller egentligen alla muskler. Sedan jag flyttade till Umeå har jag tappat en del i vikt och jag tror att det är mycket av muskler som ingått där aswell..

Till frukost idag gjorde jag varm choklad. Inte Oboy, varm choklad. Jag har funderat på hur de gör varm choklad på caféer och den jag gjorde i morse blev faktiskt väldigt bra och rätt så lik cafévarmchoklad i smaken. Mums.

 


Kommentarer
Postat av: maaalin

Haha känner igen det här med mycket träning, har nog aldrig tränat så mycket som jag gör nu i norge ;)

2011-02-09 @ 13:37:43
URL: http://malinholmst.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0