En lila skjorta med vita stjärnor fastnade på näthinnan

En iaktagelse: kollade lite på Mauro & Pluras kök. Markus Krunegård var gäst och jag gör en iaktagelse, "den där skjurtan han har ... hade han inte den på sig då han spelade på Trästock i sommras? Jag känner igen den". Varför jag nu gör det vet jag inte, men lite karraktäristisk var den, lila med stjärnor på, det satte sig i minnet. Var tror du Ethel, stämmer det?




En todos oredigerad bild som jag gillar från hans spelning på Trä i somras.

Kommentarer
Postat av: ethel

Oja oja det var den. Såg det direkt när den skymtade fram under kavajen, MYS! Graowr, njöt så mycket av det där programmet, men de jävlarna var ju så sjukt intresserade av Rakel Mohlin, det är inte RÄTT.

2011-02-10 @ 09:11:53
URL: http://ehol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0