C ya !

Jag tar en liten paus i pluggandet. I morgon är det måndag och en ny vecka inleds. Och det kommer bli en fruktelig vecka! Många lektioner, uppgifter att göra klart och lämna in, bok att läsa ut, och ze grande finale: tenta i språkhitsoria på lördag, vilket innebär pluggande i kubik inför den. Vi hörs på söndag hörni .. !

Musik kan jag ha ibland då jag pluggar, ibland blir jag bara distraherad av den och koncentrerar mig på en bra låt istället för vad som står i boken. Men nu har jag ingen vidare värst fantasi vad gäller ny musik, är lite less på den nuvarande spellistan så nu är det bara en tidsfråga innan jag på allvar övergår till julspellistan. Så, ge mig något lyssningstips. Vad som helst, det behöver inte vara pluggvänligt för det.


Kommentarer
Postat av: ethel

Damien Rice, Bon Iver, Charles Winston <3, Mumford and sons <3, Magnus Weideskog.

2011-02-27 @ 17:56:42
URL: http://ehol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0