Run to the sunset. Aim for the future.

Sitter och har lite matkoma efter att ha lagat, min favoriträtt, spaghetti o köttfärssås till middag. Lyssnar på Amber OakSpotify och äter lite low-quality-glass som jag inhandlade då jag var på Konsum idag.

Det var inte i går som jag åt glass. Det blev en 2 liters-låda med jordgubb-vanilj-chokladglass. Hade tänkt köpa min favvo - vaniljglass med chokladkross, men jag såg att den kostade lika mycket som den där 2L-glassen, då slog jag till med det, nästa gång blire favvisen. Så då vet ni allt om mina glassinköp idag då, det var ju roligt för er! Eller.. Jaja, i vilket fall som helst så är glass gott. Desutom, för att berätta mer om handligen idag, så köpte jag grejer att göra kladdkaka, det ska jag göra till helgen. Mumma.

Sen då...? Montpellier? Nice? Paris? Oslo? Stockholm? Örebro? Vad vet man?

 


Kommentarer
Postat av: malin

oslo i höst,jag o du? Kan bli bra haha:D

2011-02-03 @ 11:41:00
URL: http://malinholmst.blogspot.com
Postat av: Elin

Jajjamen!!;D

2011-02-08 @ 22:01:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0