Sleep tight - everything's alright

Livet är som bara bra här i Oslo. Tiden springer iväg och tjugo dar till julafton har vi idag, samt andra advent. Lite mer passande adventsväder idag men fortfarande ingen snö. Synd. Men i Östersund verkar den ösa ner. Tänk att jag satt UTE på cafe och drack kaffe på första advent..inte ok.

Arbetsveckan har ännu en gång varit bra och helgen har vart lugn som en filbunke, var helt behövligt på alla måter. Igår blev det att strosa runt samt fika på Grüneörløkka. Trevligt var det. Slog nu två flugor i en smäll och har tagit mig en promenad ner till stan för att skaffa mig ett nytt norsk telefonnummer.

Har mycket att längta till nu, smått och stort. Riktigt taggad är jag te x på att Musikhjälpen ska dra igång om en vecka cirka. OCH!: Grattis och bra jobbat IFK Anderstorp som vann futsal-DM! Dans på A-torps gator i vanlig ordning då kan jag tänka mig.

Hadebra allesamman!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0