GOD JUL !

Dan före dopparedan. Helt otroligt. Kan egentligen inte fatta att det är jul. Önskade att julkänslorna var större. Men dagen är lång, o ja denna dag kommer bli aslång.

Jag o far har kirrat (lokalproducerad) julgran
Tryffelsmeten är kokad och står för stelning i kylskåpet sedan skall de rullas
Den sista julklappen ska fixas och byggas ihop
Alla julklappar ska få omslagspapper
En sista snabbis till stan
Julgranen skall kläs
Julhälsningar skall utdelas
Det skall rimmas och uppesittarkvällas
Dagen är lång och julkänslorna kommer ialla fall inte bli mindre efter denna dagen. I morgon är det julafton och jag ska börja den relativt tidigt - i skidspåret. Som jag längtat.

GOD JUL allemsamman!


GOD JUl MINA VÄNNER - MERRY CHRISTMAS MY FRIENDS - JOYEUX NOËL MES AMIS !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0