Decemberdetaljer

Det senaste dygnet har innehållit flera små och stora härliga moments. Jag har åkt skidor på Vitberget, lyssnat på livemusik och fått Trästock-feeling på Mullberget, ätit crème brûlée till dessert hemma på gq, cyklat (trots att det stundtals var moddigt njöt jag!), och upprepat fjolårets 4 timmars långfika med gänget på Waynes och dessutom turistat i vår egna stad. 

Det är inte nödvändigtvis de stora sakerna som gör det. De goa detaljerna sätter krydda på tillvaron. 

Och hör på detta; jag ger mig vidare ut i cybervärlden och bloggvärlden. Jag ska försöka mig på mikrobloggeriet och Twitter. Små funderingar och iaktagelser. Kan nog passa mig, bara jag får kläm på hur allt fungerar..vi ger det ett försök så får vi se vad som sker;) elinmariajo, där finner ni mig. 

Ska nog ta med mig kameran och dokumentera det sagolika/-nande vinterlandskapet. Men först lite mer bildspelsredigering. 

Spanien: skype snart !!?!

Gott slut!

Kommentarer
Postat av: ESPAÑA

JAAAAAAAA!!! :)

2011-12-29 @ 21:21:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0