Tvättsöndag

Vi åt en megagod middag igår och hann innan dess se ett paradtåg, gav väldigt sambaspelarvibbar kan jag säga. Montpellier spelade final i franska cupen mot Marseille, dock var det Marseille som vann. Matchen visades på storbildsskärm i Parc Perou. Övriga familjen var där o såg. Jag mötte upp med övriga för ett glarre och en hej-då-kväll. Så nu har Sonja lämnat Montpellier. Kommer kännas konstigt att gå själv till skolan på tisdag.

Har även sagt hej då till familjen som nu är påväg mot Girona och tar flyget hem tidigt i morgon bitti. Jag måste snart själv ta tag i att boka hemresan och besluta om jag ska åka hem efter kursslutet eller om det blir en liten tripp någonstans innan.

Idag håller jag på att tvätta för fulla muggar. Men jag tänkte inte längst.. Har, och kommer att få ett större problem när jag hämntar tvätten som är i maskinen, vart jag ska hänga allt. Finns bara 5 galgar och inga andra krokar.. ! Får läsa det på nåt fiffigt vis. Kommer se ut som ett bombnedslag i mitt rum.

Blir också att ladda upp med kolhydrater under dagen. Äta ordlentligt. För imorgon ska vi åka ett gäng på en vandring. 17 km verkade det som att vi skulle traska. Verkar också som att det ska bli rätt bra väder, så det kommer bli vädligt skoj. Ska ta en promenad i eftermiddag för att värma upp spirorna.

Insåg just att idag är det prick ett år sedan jag såg The Last Bounce i Globen. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0