Svenne-bränna

För det första är jag återigen i chock när det gäller sommarens Peace & Love, nu är THE STROKES också klara. Asså vaaaaaaadhääääändeeeerrr?????!!!!! Man undrar ju typ om de ska lägga ner efter den här sommarn och bara öser på för fulla muggar med helt otroliga, ofattbara bokningar. Det är inte sluuugt som farfar skulle sagt! Näe asså va, jag fattar det inte. Snacka om att det inte är något tvivel om vilken som är Sveriges största festival. Snacka om att det inte är något tvivel om att åka dit. Ja jösses, jag säger då det .. ! Helt otroligt. Helt sjukt. Vilka bokningar. Hur kul som helst!!!

Jaja, denna dagen har också varit bra. Nu försöker jag komma ikapp lite av vätskeintagandet för denna dagen. Även fast jag idag tog med mig vattenflarran, vilket jag inte gjorde igår, och att jag druckit en kaffe så känner jag att timmarna i solen idag har tatt på. "Du måste dricka". Jaa, jag veet!;) Strosade runt efter lunchen och jag hittade en superrolig butik! Och den låg på en gata med massa andra superroliga butiker. Men den här linade Beyond Retro och hade massa roliga, unika kläder från typ 40-80/90-talet och framförallt där runt 70 troja. Kunde verkligen gå runt o kolla där länge. Dock var det lite dyrt, men något ska jag nog få med mig därifrån.

Nu börjar det likna något. Det blev häng på Place de la Comédie i eftermiddag och min andra café au lait slank ner. Det tar sig. Det gör även solbrännan. Typ hej svenne-näsa och svenne-bränna. Och låt mig ställa en fråga; varför ska jag alltid bli som mest bränd när jag har typ t-shirt på mig, då man får de fulast linjerna?? Jaja, dagens i-landsproblem .. (?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0