Spoiled !

Idag har vi frusit i Montpellier, behövde en extra kofta. Det var bara 20-21 grader. Hahah visst är det förskräckligt att orden ens finns i ens mun att förmå sig att fälla klagoord över en sådan hög temperatur. Men det var egentligen vinden som gjorde det, det blåste väldigt mycket på förmiddagen och därmed var det lite kyligare. Vi har blivit rätt bortskämda med vädret. Och jag vill inte klaga. Det är helt sjukt härligt väder, det är det och jag njuter av det, det lovar jag! I love it !!!

Blev ju en hel del tid vid datan idag ialla fall, jag hade inte tänkt det. Men jag har skrivit mail och skypat och bloggat och tiden har bara flugit iväg. Tiden flyger iväg ja, det börjar den göra nu. Första veckan kändes väldigt lång, den var superrolig men ändå väldigt lång och nudå, det var nyss måndag - i morgon är det redan torsdag! Speeden av tiden har acclererat, nu gäller det att hänga med.

Har hittills under veckan varit ute på en rolig kvällstur som började med att bara mötas och prendre un verre, men sedan tog vi le tram till place d'europe och så helt plötsligt blev det en liten danskväll. Helt spontant sådär och på en måndag! Och ändå komma i säng i hysad till i alla fall. När och var händer det annars? Sen har jag tagit en rask o hyfsat lång promenix här runt kvarteren. Strosat runt hit och dit, fram och tillbaka, i staden och konstaterat att det verkligen finns hur många små gator med små butiker i Montpellier som helst! Jag har haft lång sitta-på-en-uteservering-och-snacka-lunch. Sett Vänner på franska (där de till och med dubbad då Ross o Rachel "rappar" Baby got back med Sir Mix'a lot! Inte ok).




Nämen bon nuit hörrni! À bientôt!


Kommentarer
Postat av: lage

puss gonatt!

papa

2011-04-13 @ 22:09:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0