Rendez-vous

Jag kan inte låta bli att tänka på Prison Break när jag hör ordet rendez-vous. Vilket blir då och då, eftersom man alltid har rendez-vous vid fontänen på Place de la Comédie. The rendez-vous. Så även denna afton. Sedan ska jag rendez-vous med Helena som kommer med tåget från Girona i kväll och ska hälsa på över helgen!! Ska bli så roligt.

Japp, så idag inleds besöksveckan. Först får jag alltså besök av Helena som stannar till måndag. Och på måndag kommer mor, far och Petter till Montpellier på besök och stannar en vecka. Påsklov vettu. Det blir trevligt det. Då räknar jag med en moule-frittes-middag.

Kul kul!!!

Nu ska jag nog rendez-vousa med Lidl eller Intermarché och köpa det mest nödvändiga att ställa i kylskåpet för tillfället. Ännu en skolvecka har nu passerat och denna gick i ... motsatsen till ultrarapidfart!

Kommentarer
Postat av: lage

You bet!

2011-04-16 @ 10:19:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0