Vilket väder, helt otroligt - vackert och soligt!

Vilken fin dag! Soligt och vackert och varmt.
Blir lite pendling i veckan. Idag har jag gjort det och det blir typ en lång dag, som känns väldigt produktiv. Jag hade visserligen bara en lektion idag, slutade 12 så jag var tillbaka i Skellefteå redan vid två. Det går egentligen ganska så fort med bussen. Hinner plugga så det är ju bra. Det är bara synd att expressbussarna inte stannar vid obs så man får gå hem från stan om man åkt med dem, men det går ju det med!

Tog en liten lov på stan, där träffade jag Malin. Jag kollade lite på skor. Tror jag hittade ett par som jag vill ha, eller ja jag vill ha dem, men som jag nog ska köpa. Sedan hade vi sällskap på hemvägen en bit. Ska nog gå en långpromenad efter middagen i det vackra. Får nog ta med mig kameran också.

Och så ska vi plocka äpplen i vår trädgård tralala.

Trevlig vecka! Njut av vädret och de fina höstfärgerna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0