Sakta men säkert går det framåt

Hey! I'm alive. Den här veckan går fort. Idag är det onsdag, imorgon torsdag. Sen är det bara fredag kvar och sen är det helg igen. In case you havn't noticed..;) Det blir en rolig helg. Då vaknas kalaseee. Och inte vilket kalas som helst, Frida fyller 20! aaand: hippietema! Hur kul? (ahaha HAAATAR dessa uttryck, Hur kul?, Hur bra? Hur snygga?...!!!). Så jag försöker komma på någon bra outfit, tips är mkt välkomna!! I morgon börjar jag inte förän kl. 13 så då tar jag mig en tur till Ume-stad. Grattis iaf till 20 åringarna - Anja i måndags och Frida på lördag!

Det går sakta men säkert framåt. På lägenhetsfronten och fattandet i språkvetenskpen...:P Snart har jag nog ändå ett eget place!

Jaa det får bli en rapport för denna gången. Det vankas brännbollsspel!

Peace&Love!


Jag tror ändå jag ska köra med twiggies;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0