Prepositionsadverbial

Ah, vet inte rikigt vad jag ska skriva. Kände för att skriva bara.
Alltså näe, sommaren är typ ändå inte officiellt slut. Denna veckan har ju varit underbart fin. Middagar ute på balkongen, jajjamen. Sol sinne sol inne (vissa har en elak finne osv.. - utdrag från en viss dikt av MALLAN H hahaha ^^). Varmt och sol. Det gillar vi.

Anyways.. Och idol har dragit igång. I år igen. Den här gången har jag då inte ens hunnit med att tänka att jag inte ids följa det i år. Ovanligt.

Jag skulle vilja göra en fin design, eller fin header. Men jaa...som vanligt är det mycket snack och lite verkstad om bloggdesignen från Elin Johansson. Jaja, den dagen kanske kommer nån gång hoppas jag.

Alltså jag vet inte riktigt vad jag skriver. Ha-ha. Jag är typ överttrött. Jag ska iaf på till nq nu och lämna en nyckel. Eller två. Jag behöver nog lite frisk luft, för humhumhum jag har vart inne i humhuset hela dagen och sen åkt buss till skellilell. OMG, när jag läser det här en annan dag kommer jag att dö. Skämmas. Skratta åt mig själv. Man kan ju nästan tro att jag är på fyllan när man läser. Måste kanske gå och lägga mig.

Och språkvetenskapen sätter sig på näthinnan. Jag drömmer om adverbial och predikatsfyllnad. När jag ska somnar kommer det upp ord framför mig om ordklasser och satsdelar.

För att jämna ut innehållet i det här pinsamma inlägget något så postar jag en seriös bild (dock oredigerad). Den är från stugan och jag tog den förra sommaren.




Hej o hå!
Trevlig helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0