Jaja

De två senaste gångerna jag nu cyklat ifrån stan och hem har det spöregnat. Idag var det skyfall, under vägen hem. Då jag cyklade in på gården slutade det. Men klämmigt! Men ja, det är också ganska härligt med regn. Jag gillar då det spöööregnar, men man bör väl helst vara förberedd på det. Typ ha regnkläder.

Nu är det snart blå himmel istället.

Undrar om jag ska ta den där natten att välja bilder i helgen.

Nu ska jag lyssna på franska nyheter.
Sen laga mat, typ.
Ikväll blir det nog häng med the gäng.

O shit, sen är det ju val på söndag. Jag måste nog göra något slags test såhär i sista minuten. Har inte helt bestämt mig ännu..

Trevlig helg!

Så har vi förhoppningsvis en ny regering när nästa vecka startar.


Kommentarer
Postat av: ethel

Vill också hänga med er :( :P ni får ha en docka som representerar mig!!

2010-09-17 @ 17:05:28
URL: http://ehol.blogg.se/
Postat av: Elin

Detsamma!!! Ja, det får vi fixa;) but you are always with us:)

2010-09-20 @ 17:23:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0