Helg då

Back in Skellefteåhåå.
Internatbarnet är tillbaka i sitt trygga hem.

Första skolveckan är avklarad. Men man kan kanske inte kalla det för skolvecka..? Har endast haft två riktiga lektioner.. Annars var det upprop och infomöte och välkomstmässa. Där spelade för övrigt Väärt, som jag såg på Trästock. Lite trallvänligt sådär:)

Jahapp, då får man ställa sig till studenternas skara. Och börja plugga. Leta böcker, repetera, anteckna. Jag är tillbaka i skolans värd. Och det är rätt kul ändå! Vi är en lite grupp, de verkar snälla och duktiga på språk. Och tre Skelleftebor är vi i gruppen.

Studenthelg. Och sen packar internatbarnet väskan och åker iväg igen. Skola på veckan, åka hem på helgen. I alla fall än. Då jag inte har en egen lägenhet än. Det blir nog kanske lite pendling också. Men jag kan inte tacka Helena och Jennifer nog för logementet!!:)

I guess det är värsta happeningen i stan nu då Allstar öppnar/-t? Orka...

Och så har backpackrarna återvänt hem också! Det ska bli väldigt roligt att höra om Frida och Camillas resa genom europe!

Jehupp, jamen då är det väl bara att sätta igång då. Mot bibblan och blocken.



hehe bilden har inget med inlägget att göra.. Känner du att du längtar efter vintern?;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0