Jag var peppad på att plugga men hamnade här ...

Hej hej hallå, hej hallå, hur är det läget?

Nu har jag iaf skapat mig ett eget Spotifykonto då jag fick en invite av Jennifer. Helt ok. Tack! Nog för jag kmr väl ändå gå in på den som jag och Petter har tillsammans och glömma att jag har ett eget.. Ska iaf ta över min Peace & Love-spellista: Peace & Love 2010. Check it in if you want to.

I dag ser vi fram emot fotboll på (jag antar) ett svinkallt Norrvalla. Täckbyxorna på. Men jag hoppas att spelet och the outcome av matchen blir värmande. Det är nämligen avgörandet i division II och FF har det i sina egna händer. Vinner de matchen idag vinner de serien och går upp i divison I. Det vore skoj. Kul för Skelltown. Måste också säga att jag tycker faktiskt också att det var roligt att Moröns herrar gick upp till tvåan. Vilken bragd efter allt som hänt denna säsongen för dem, med bussolyckan o så. Jag tycker det borde uppmärksammas på någon riksomfattande gala eller liknanade.

Varför hamnar man alltid på annat när man ska göra plugg på datorn. Disciplin Elin, disciplin. Ska göra en resumé av en text. En oerhört objektiv och inte fasligt lång, men korrekt, resumé på franska.

[Bõ wiken]!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0