It's make it work time

Då var det på tal igen, allas vårt favoritprogram Project Runway! Ännu en gång har de börjat att visa repriser på gamla säsonger. Det gillas, fast börjar kanske ha sett dem för många gånger. Men det är kul ändå. Kunde se det idag och då började en ny säsong. (Gissar att du blev glad nu Ethel då det var/är Christians säsong?;)) Jag blir ändå inspirerad av att se deras kreationer.

Inspirationen kanske börjar komma tillbaka. Nu var det längesen jag sydde något. Och för ett tag sedan då jag var inne på tygaffären kände jag ingen större inspiration ens. Då jag går runt och tittar på alla tyger, material och mönster brukar det dyka upp nya idéer typ "å av det här tyget skulle jag vilja göra en sån där klänning" och "hmm det där tyget skulle bli en snygg kjol med nåt snyggt band och kanske några knappar", men då kom det inte någon sån inspiration alls. Men.. snart kanske det blir nåt nytt sytt, det hoppas jag på.


Kommentarer
Postat av: ethel

AH CHRISTIAN! Såg inte idag, ska så bänka mig imorgon!

2010-10-26 @ 01:08:17
URL: http://ehol.blogg.se/
Postat av: Susanna

ÅHHH VAD JAG LÄNGTAR EFTER PROJECT RUNWAY!!!!

Synd att jag inte har tv här i Malawi, eller rättare sagt tv med de sydafrikanska kanalerna för kanske kanske hade jag kunnat snubbla över en repris i så fall!

Nostalgi: saknar våra project runway-snack från gymnasietiden <3

2010-10-31 @ 18:31:09
URL: http://susannagoesmalawi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0