En bra söndag

Jag har haft en bra söndag idag. Jag har hunnit med litegranna pluggande, tagit en springtur i det härliga vädret, sett på Solsidan och gjort storbak. Har båda gjort bullar - kanel och kardemumma - och morotskaka. Smarresmarr. Jag längtar efter att julbaka!

Det känns som att den här helgen har varit lång. Det är ju bra, då blir man redo för en ny vecka.

I går lördag var jag på jobb i Norsjö. Det var trevligt, man blir så väl omhändertagen där och det är så kul att se hur folk går man ur huse för att gå och se sitt Norsjölag spela volleyboll. Dessutom kikade jag förbi skidspåret där det hade ett väldigt optimistitstkt uppdraget spår, men dock, ett skidspår.

Och för att vara lite nördig och summera idolkvällen med Beatlestema litegrann... Det blev väl sådär. Bäst tyckte jag var Twist and shout och A hard days night. Det var väldigt otippat att Jay skulle göra det temat så bra. Det var nog ingen höjdare att ha Beatlestema i idol. Beatles är Beatles, så är det bara.
Sen for ju då jag och Malin på Nocks och såg Salenko och Den svenska björnstammen, - det var så de hette.

Jag tittade även på programmet då artister tolkar varandras låtar i går. Vad hette det nu då ... ? Jo!- Så mycket bättre. Det var faktiskt ett ganska härligt program. Roligast är ändå hur de tolkar varandras låtar. Petter rappade Stockholm i mitt hjärta, det blev bra. Kommer bergis bli en radiohit.

Jaja. Måndag i morgon. Jag har en bra vecka framför mig! Går 10-12 varje dag, förutom torsdag då jag är ledig, tjihoo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0