Åsså försvinner fantasin, som på beställning

Jahejsan.
Åh asså varför alltid när jag har massor att skriva om glömmer jag det då jag väl ska börja..!?
Men jag har iaf,
- varit på 90-års kalas. Det blev trevligt, god mat och kul med alla släktingarna.
- köpt en parkas, så nu är jag redo för vinter!
Tjaa.. det var väl som det. Så kul är livet just nu. Fast idag var det lite roligt på skolan, blandat med jobbighet. Vi var i underjorden och spelade in oss själva då vi pratade franska. Det är väl kanske egentligen inte så märkligt som det låter. Vi var i någon datasal i en gång under marken mellan Humanist- och Samhällsvetarhuset.
Men så himla mycket roligare blir det inte av att plugga. Särskillt inte när det är dömycket att göra.
För en gång skull vill jag faktiskt läsa böcker, men det hinns inte nu.
Men allt som allt är det är ändå rätt kul att gå i skolan, det kunde bara få vara lite mindre med massor av jobb som man måste göra hemma....!
Å guuu vad jag blir avis då jag kikar på bilder från vännerna i Barcelona. Jag vill också dit!
Jag återkommer med roligare nyheter.
Jag är inte på så dåligt humör som det låter som. Är bara lite less och arg på att jag inte har någon vidare värst självdiciplin!

Kommentarer
Postat av: ethel

Jag vill cokså se bilder från barcelona! Finns dom så jag kan se, typ fb?

2010-10-20 @ 13:59:25
URL: http://ehol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0