Orka!

Ibland vill jag ba ha en märklig estetemoblogg.
Jag kallar dem så.

Fast samtidigt blir jag både störd och impad när jag läser dom.

Typ såhär.
På flera rader.
Men jag tycker det är lite coolt.
Och lite estetiskt.

Jag är lite estetisk.
Ibland är jag det.

Åsså avslutar man inlägget med nån abstrakt bild.
En bild som betyder allt och inget.
Man kan inte riktigt beskriva vad den föreställer. Gärna oskarp. Men ändå snygg.

Jag vill skriva roligt. Så att det är roligt och lättsamt att läsa.
Mycket innehåll på lite ord och få rader.
Får öva.
Åsså en ny design.
Fast samma blogg. Bara lite annorlunda än vad den är nu.

Det är typligen snöstormskaos i Skellefteå.
Här är det mest kallt.
Mitt rum är ett kylrum.

Maintenant - la grammaire.
Fast först middag.



tönt

Kommentarer
Postat av: Ethel

Jag tycker du ska göra en Elinblogg. Som ser ut som du tycker är fint och bra. För du är fin och bra. Saknar dig! KRAM! (tre veckor kvar innan jag trampar hemortens mark)

2010-11-25 @ 23:48:33
URL: http://ehol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0