På G

Trorja tralala trorja tralala trorja tralala tror ja tralalala!

Hörförståelsen
Fonetiken
Språkvetenskapen

----> G

!!!
:D

Nu har jag faktiskt 7.5 hp minsann.
Det kunde man aldrig tro.

Tjihoooo jag är glad!

Och jag gjorde slag i saken igår och beställde en ny iPod. En iPod Touch. Jag tror det blir bra. Det ska iaf bli nice med en ny iPod i vilket fall som helst, och en som rymmer mer än 2 GB. Då kan jag fylla på med flera hela album och det blir skojigt. Ska uppdatera mitt iTunes nu med en massa härlig musik!

Idag kom verkligen den nya parkasen till sin rätt, det var många minusgrader idag och jag gick till stan, det var härligt.

Ha en härlig vecka!


Kommentarer
Postat av: Raji

Härligt jobbat kompis!! Kolla jag slutar 12 på onsdag, inte 3 som jag trodde. Du rå?

2010-11-08 @ 20:32:31
Postat av: Elin

Tack kompis!:) Men härlit, jag slutar också 12!! Ska du ta bussen då?

TTYL

2010-11-09 @ 17:05:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0