Corridorparty




Nu är det helg igen och den går fort, igen.

I fredags var jag bara hemma och tog det lugnt. Städade korridoren, köket o tv rummet och kollade på tv med några andra i korridoren, det blev ändå en trevlig kväll. Alla fick en fin namnlapp och en teckning som visar vad man läser för utbildning, på sin dörr:) Dessutom såg jag också Dirty Dancing. Den e ju bra!

Lördag. Det blev en väldigt bra lördag. Dagen gick i ett.
Cyklade ner och gick på stan och åt lunch med Jennifer sen cyklade jag hem och åt en mycket glammig lördagsmiddag - havregrynsgröt - sen kastade jag mig på cykeln och trampade tillbaka till stan för att gå på bio! Såg Harry Potter med Jennifer och Per. Jag tyckte filmen var bra och jag tycker breaket inför nästa film blev bra. Så nu äre bara att vänta på att det ska bli vår eller sommar eller när nu nästa film kommer ut då..;) Är rätt taggad på att läsa om boken, och de andra böckerna som jag inte har läst.

Efter bion cyklade jag tillbaka hem igen och gjorde mig klar för party. Det var korridorfest här. Och sen gick jag, Bolivia och Tor, och Tors kompis, till Corona. Det var skoj att dansa loss! Jag har faktiskt längtat efter att bara gå ut o dansa. The gäng - jullovet - ut o dansa!!!?

Idag är det söndag och det är första advent. Kanske jag skulle skaffa mig en stjärna att ha i fönstret ändå.. Det känns som att jag skulle vilja ha det. Lite julmys ialla fall. Jag hade tänkt åka på stan och kika en sväng på hur skyltsöndagen går till här i Umeå. Men det hoppar jag över. Ska åka till Sanna och plugga grammatik. Det behövs. Tentan är om mindre än en vecka nu.. Iiih! U know where to find me this week, people.

Men första advent alltså. Jösses Amalia vad tiden går fort alltså! Det är ju bara ... mindre än en månad kvar till jul! Hur som helst, första advent ja, och det ska jag fira med en lussebulle! Det har jag bestämt. Trots att det får bli köpes. Jag hoppas då att det finns. Och så är det ju final i Ensam Mamma Söker i kväll, det får ju inte missas! haha.


Kommentarer
Postat av: Susanna

Finally, det var verkligen på tiden att du såg Dirty dancing! Rätta takter, tjejen ;)

2010-12-02 @ 19:32:10
URL: http://susannagoesmalawi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0