Alla helgons dag

Nu kan jag lägga verbtentan bakom mig. Check.

Igår var vi och åt hos farmor och firade pappa litegranna, han fyllde år i lördags - grattis! - jag ska ge honom min present nu typ för jag glömde ta med den till Kåge igår. Mumsig mat som vanligt och dessutom tårta, proppmätt! Sen var vi även på kyrkogården och tände ljus. Det var vackert där med alla ljusen på gravarna.

Sedan åkte jag till Frida. Vi for på E4 och skulle se några band spela. Men när vi kom dit var det bara Stolen kvar och de var sist. Så vi missade två av tre, det var tråkigt. Det brukar vara så att man kommer dit lite efter det är meningen att det hela ska börja, men då är det typ en och en halv timme kvar tills de börjar spela och man är de enda där tillsammans med några högstadieungdomar känns det som... Men nähä inte den här gågnen, då var det minsann en punktlig början. Men jaja, vi såg Stolen och de var ju bra sen for vi tillbaka till Frida och såg vem den blev som fick lämna i diol och drack te. Sen gick jag hem, det var riktigt mysigt. Skogen var upplyst av den ljus-mulna himmlen och det snöade.





     


Idag läser jag Journal du dehors. Sen ska vi på middag hos Holmströms, det blir trevligt. Snön ligger vit på taken, och på träden och på marken. Solen skiner. Det är en vacker novemberdag. Och jag funderar på att köpa en iPod Touch...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0