En torsdag i maj

Har gått och haft ont i knäet idag, vilket berodde på en väldigt underlig situation som inträffade i morse då jag skulle släppa in Dorran (katt). När jag hade öppnat dörren, halkade jag liksom till med ena foten och tappade fästet så jag "föll ner" med ena foten från bron och slog det andra knäet i dörren...! Katten blev vettskrämd och jag fick fruktansvärt ont i knäet.  Haha jaa.. jag vet inte hur det lyckades riktigt..:P Men inte så jättetrevligt var det. Var på friskvårds i eftermiddags och då kände jag då i princip mer i det andra knäet, så värdsliga problem har jag.

Det är verkligen vackert väder ute nu. Solen skiner och det är ju så grönt, så grönt ute. Jag har återfått mitt fotointresse efter en period då det svalnat litegrann, men nu är det ju så vackert ute så då kommer inspirationen tillbaka. I alla fall tänker jag att jag kanske ska gå ut och knäppa några bilder. Fast jag vet i och för sig inte riktigt på vad..det känns som att jag fotat varenda vinkel och vrå här runtomkring. Jaja, nåt ska jag väl kunna klämma fram. Häggarna har ju börjat blomma! Sedan måste jag träna lite .. Jag har fått ett uppdrag att fota Malin och Viktor inför balen. Det ska bli roligt!

Jag har tänkt på en sak. Att man kan inte säga att man känner en kändis utan att det låter skrytsamt. Jag menar, man är ju glad och stolt över att någon man känner har lyckats. Även om det innebär att man blir känd på kuppen eller inte.

Ah, nu får jag nog bege mig ut ändå. Jag blir helt glad av sånt här väder. Ikväll blir det lite häng med Ben och Jerry tror jag minsann hahaha. Så var det ju Eurovisionschlagerfestivalen också..men nä...tack jag tror jag klarar mig. Det räckte med någon sekund häromdan, jisses vad en del kan sjunga falskt alltså!

Föresten, nu får ni se upp på vägarna där ute gott folk, nu blir det åka av. Idag går nämligen min prövotid ut. Har haft körkort i två år idag. Värt. Tiden går fort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0