Spontant

Ibland kan man ju tro att jag är galen! Igår hade jag varit på en träff/möte och kom hem strax efter tio på kvällen. Jag kände att "jag skulle typ kunna fara ut och springa nu". Så, jag knytte på mig springskorna och tog en liten springrunda vid halv elva en måndagkväll! Eller runda.. intervaller. Lite regningt ute men friskt. Detta kan man göra nu när det är ljust på kvällarna. Och det är bra.

Det kommer en bilduppdatering i pyssel- och syningskategorin ovan med nya och gamla kreationer.

Vi har ju ganska vackra utsikter här nu. De håller på att lägga fjärrvärme så alla gräsmattor har blivit uppgrävda så det är jordigt värre.



Yes lax och potatis till middag!! wiehoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0