Onsdag. Jag längtar till helgen.

Jag känner att det är så aktiv uppdatering på den här bloggen... eller så inte. Men har inte så himla mycket roligt att dela med mig av. I veckan är det fullt upp med arbete så det är inte så mycket tid. Eller tid har jag väl kanske, men när det är så här fint väder har jag inte så jättestor lust att sitta vid datorn när jag redan gör det hela kvällen på Norris. (säger jag och vad är det jag gör just nu?-dator:S). Men snart strax ska jag äta middag.
Det är helt otroligt vad fort det har blivit grön ute! Bladen är på träden är på stor G och gräsmattorna är gröna. Det är helt fantastiskt vad fort det har gått alltså! I torsdags eller fredags då det regnade, sedan dess har det kommit. Det är nästan så man ser hur den gröna nyansen utomhus blir starkare och starkare. Härligt. Och vilket underbart väder det är också, hurra!
Och sen älven då. I söndags när jag cyklade över Viktoriabron tänkte jag på hur vattennivån var, då tyckte jag den var riktigt låg. När jag cyklade över bron igen, dagen efter, tyckte jag att vattennivån var väldigt hög och fattade sedan att den hade svämmat över så hela strandpromenaden på norra sidan låg under vatten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0