Kristihimmelsfärds - sommarkänslor

I går var vi i stugan och jag säger bara en sak: 21.0. 21.0 grader. Tjugoen grader varmt! Helt otroligt. Och ute i stugan också. Det brukar alltid vara ett par grader kyligare där än på E4 eller i stan tillexempel. Men nä, nu var det varmt där ute ändå, och det är ju vid havet. Det var som mest 21.0 grader utomhus då jag tittade på termometern, tyvärr hann jag inte med att ta bevis på det, men jag lovar att tempen visade det! Jag premiär tog på mig shorts. Och jag premiär la mig i hängmattan. Härliga tider! Tanken passerade hjärnan att jag skulle bada, men nä.. så himla lockande känndes det ändå inte faktiskt. Trots att mitt tidigaste bad-rekord är den 29 april (2007), det kanske man inte kan tro om badkrukan Elin!? Men så är det faktiskt.

Idag har det ju faktiskt inte heller varit så pjåkigt väder. Regn förstås, också åska. Men det behövdes nog det med.

Fatta att det bara är fredag än! Hur härligt är inte det. Har dock lördag idag. Och hade lördag igår. Men i morgon är det lördag på riktigt. Lördag hela veckan.


OBServera också att det är varmare ute än inne. Man vill gå ut för att man fryser.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0