700 tecken räcker inte så långt

Äntligen helg! Så kan jag säga att jag kände 00.30 i fredags då jag slutade veckans sista pass. Visst har det också varit roligt att jobba men onsdag-fredag var jag också på Dixie 8-12, genom praktiken, och fick se vad de gjorde där så det blev ganskalånga dagar, vaknade vis sju och somnade vid ett på natten. Därför kan jag säga att det var skönt att det blev helg och jag fick sovmorgon!

Igår var vi i stugan. Krattning odyl stod på schemat. Det hände dock en hemskandes sak i veckan. Det brann där! Hela båthuset är borta och bastun svart. Sedan var jag på en rolig 20-årsfest och firade Susanna.

Idag har jag gjort ett par örhängen, vart på IFK Anderstorp - Myckle (4-2) och sedan skrivit. Nu ska jag äta och sedan cykla upp till klubben på möte. Man skulle ju hunnit/hinna ta en springrunda idag också.. kan man göra det sen(t) ikväll.. kanske det kanske. Får la se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0