Varning, för dubbelmoral!

(Jag hatar bloggnäll men nu bara måste jag wajna på onödigheter, så ni som också hatar bloggnäll läser fortsättningen på detta inlägg på egen risk)

Nu skiter jag i träningen. Orkar inte. Men vill ändå. Eeeh. Men väntar på att mor kommer hem med bilen igen så åker jag iväg och tar en tur, antingen i spåret eller på Friksvårds. Då har jag en tid att fundera på vad än.. Eller så tar jag helt enkelt cyklen och drar iväg till Friskvårds nu. En seg period i träningmotivationen nu. Vet ju att det kommer ibland också, men det är då man bara ska fortsätta.. Och ska jag köra till helgen så är det bara att åka iväg. Och nu när jag har fått wajna lite så känns det lite bättre.

Så! Ja, nu känns det lite bättre. Nu ska jag skriva om något positivt i stället...

Tänkte på en sak. Att egentligen får man tjå sig lite med vårivern tror jag. Det är ju faktiskt bara den 22 mars idag och det är ju ändå fortfarande vinter i mars. Nog för att det är väldigt mycket snö ute, men ganska mycket snö ska det väl ändå vara mot slutet av mars. Så än får man nog bara hålla sig med att längta till våren, den kommer nog inte komma än. Och det är ju mycket snö som ska smältas bort. Och jag tycker faktiskt också det är skönt att vårvintern fortfarande är i full gång och jag gillar vintern, men nu får det vara nog med nederbörd. Och ja, jag längtar ju också efter riktig vår. Men en sak i taget.. Gilla vårvintern! Ska nog köpa ett par svarta (bågar) solglasögon tror jag.

Bäst att jag går och byter om nu då..

Och innan den här dagen är slut ska jag ha bokat flygbiljett till Stockholm. Nu är det snart bara en månad kvar till Last Bounce!

Tiden går ruskigt fort.

Trevlig kväll på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0