Schleten .. redan

Jag var beredd på att detta skulle bli en hektisk vecka. Och det har det hittils varit. Fast det är ju bara tisdag än så länge. Men jag tror att det var värst i början, blir nog lite mer utsrpritt sen. Återstår att se.
Jag har börjat göra praktik hos Sunnanå SK, typ skriver på hemsidan och hjälper till med en bilaga och så. Och i veckan jobbar jag kväll alla dagar utom torsdag. Så det är lite att göra, men det är ju roligt. Också lite tröttsamt. Får ta powervilor och powernaps då jag kan. Det behövs. Näsblod har också påträffats ett igår och idag. I afton ska jag till Guldvallen på fotbollsmatch. Det ska bli roligt. Lager på lagerprincipen tror jag på, det kommer bli kallt. Det är alltid kallt att titta på fotboll, och nu kommer det väl vara ett par minusgrader och bergis blåsigt också där vid kusten.

Jösses vad snön smälter fort. Vet inte om jag tycker det är bra eller dåligt. En blandning. Allt kan ju inte bara försvinna på en gång. Det måste vara kvar till SM. Men det finns ju en del snö att ta av om man säger så.. så än ska det väl inte vara nån fara. Jag är lite rädd att det inte ska bli nån tid till att fara o åka slalom, för jag är så taggad på det!

JSM startar i morgon, det hade verkligen varit roligt att åka dit. Men nu blev det så mycket på hemmaplan. Som sagt, allt kom på samma vecka:S Först händer ingenting, sen ingenting och sen allt på samma gång. Men jag vill verkligen önska mina klubbkamrater och andra som ska åka LYCKA TILL!!! Det kommer gå som en dans. Håller tummar och tår här hemma.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0