Påskledigt

Jag är inte alls inställd på att det är påsk nu, att den börjar i morgon. Skärtorsdag. Inte för att man brukar ha "påskkänslor" som "julkänslor" men ändå. Inte har jag tänkt något på att vi borde fixa påskris med fjädrar i och dylikt. Och måla ägg! Det är ju kul. Är inte alls förtjust i att äta ägg, men att färglägga dem är roligt.

Är så frukansvärt torr om händerna idag så det är obehagligt. Vill bara gå och tvätta händerna hela tiden så de inte ska kännas lika torra. Jag känner mig som en sim (i spelet sims) som fått ordningssam-mätaren full och hela tiden vill diska och tvätta händerna så det skummar i handfatet;)

Det var det.
Trevlig kväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0