Mot Glada Hudik!

Vädret. Det underbara vädret.
I morgon bär det alltså av mot Glada Hudik då. Blir ett par (par?! snarare...evigheter) timmar i buss. Ska åka vid åtta här hemmifrån Skell och är framme vid två i Sundsvall. Där ska jag byta till tåg sista biten till Hudiksvall. Det ska ändå bli roligt att åka tåg. Och i Norrland. En kort bit i Norrland. Jag har visserligen åkt sukt mycket tåg i mina dar men aldrig en sån kort bit i Norrland. Det är buss och bil annars. För åker man tåg härifrån/hem så är det nattåget mellan Bastu och .. destination i söder, kanske Hallsberg, oftast för min del. Jag håller iaf alla tummar och tår för att det inte ska bli några förseningar med bussen så jag skulle missa tåget. Nog lär det väl gå fler men. Aja känner mig positiv inför resan. Har en stor massäck med mig. Så ska jag komma på nåt mer att göra, tar nog med mig en bok och stickning och hörelurer.

Nu jag ska ag och brodern kalasa på en glammig frysepizza till lunch, sen ska jag packa klart mina grejer, kanske träna och sen bli det jobb ikväll igen. Snart är den här veckan slut. Då kan Elin pusta ut.

Lär troligtvis inte bli några fler uppdateringar i helgen så..
Ha en supertrevlig helg!!

Fast jag kanske skulle lära mig att mobilblogga, då har jag nåt mer att göra på bussen;)
ni lär väl märka om jag gjort det eller inte haha.
wish me luck.. haha, både mobbebloggandet och stafetten:]


                


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0