Märkligt. | Härligt.

Hej o hå! Det var ett tag sedan sist..
Idag är det första söndagen i mars. Vasaloppet. Jörgen Brink vann. Kajan åkte. Dock har jag inte sett så noa. Ska se om man kan få se Kajan i spåret på nätet. Det är ju roligt att man kan följa sina bekanta på nätet också.

Nu börjar det gå mot vår och vårvinter. Det är ljust ute fortfarande! Jag gillar inte det så supermycket, det ska fortfarande vara mörkt på kvällarna. Men jag längtar till våren. 

I helgen åkte jag o Frida till Umeå på äventyr och shopping. Dock blev det inte något shoppande av någon hög grad för mig, var inte så nöjd med Umeås utbud den här gången.

Till veckan är det väl sportlovsvecka minsann. Jag kommer då inte ha nåt sportlov, det blir en hektisk vecka. Allt på samma gång.

Nu dusch
Sen sy lite
Sen Project Runway final (tror jag iaf det är final?!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0